onsdag 24 augusti 2011

Imorgon ska jag gå och försöka uppfylla MIN dröm, ingen annans. Och den ska gå i uppfyllelse!

Den här filmen hyrde mor och jag ikväll. Bra! Men riktigt hemsk! Jag satt och höll för öronen och sjöng för att inte höra den där lilla flickans skrik. 
Iallafall är det en självbiograf om en flicka från Afrika, som flyr till London för att hon inte vill bli bortgift med en gammal gubbe. Där blir hon super modell, kommer ut med sin hemska barndom när hon blev skuren, ja ni vet var, och sedan ihop sydd. 


Är sjuk som en bäver...det är helt otroligt hur mycket snor det finns när man blir det, och jag blir lika förvånad varje gång. Även hur kroppen påverkas. Det gör ont att bara ha kläderna på huden, kunde knappt duscha till och med denna duschens slöa strålar brändes som kol. 

Jag hoppas ni är friska och mår bra!

Puss och kram

Inga kommentarer: