söndag 28 augusti 2011

Som sagt sov jag riktigt bra i sängen, och känner redan mycket förbättring i min kropp. Jag är ganska överrörlig på att röra bröstkorg, ryggen och mina höfter efter magdansen så på nått sätt känner man mer så fort nått ligger fel.

Idag har vart en -inte-göra-ett-skit dag. Har gjort absolut ingenting. Men nu ska ja kolla på film, käka mitt tröstgodis och sedan färga håret med henne. Spännande, aldrig gjort det. Tydligen ska man färga 2 ggr i veckan ett tag till färgen sitter, och sedan färga 2 ggr per månad. Det rätt mycket men det är ju värt det..eller?

Imorgon ska ja åka o kolla på den första lägenheten jag fått visning på i Göteborg. Och innan jag sett den vill ja redan ha den. Ska bli skoj! Och min underbart snälla bror ska följa med mig.
Tyvärr tror jag inte att ja kommer kunna ta den. Jag ska säga ja först...men om ja tillslut inte får nått jobb när (om) de väljer mig som hyresgäst måste jag säga nej. Visst kan jag ta den och sedan gå o söka jobb, dessutom får man kanske jobb lättare, men jag vägrar vägrar göra samma misstag som förra året.

På tisdag ska ja på intervju, ett timmanställning...som ja tyvärr oxå måste säga nej till om ja inte får ett heltidsjobb, eftersom det jobbet ligger ganska långt härifrån (inte ifrån gbg).

Det finns jäkligt mycket timmanställningar och deltidsjobb överallt. Men ingen vill ha en på heltid...eftersom företagarna har kommit på att dom tjänar så mycket mer om de har massa folk på timmar istället. Men detta år har jag mer i fickan, dessutom har ja kassavana nu, vilket förhoppningsvis är en STOR merit.

Jag vill så himla gärna flytta, och bo in mig, och ha ett HEM. Ett boende som jag kan bo i några år, och en stad som jag kan växa in i. Jag har flyttat som sagt 4ggr på 1,5 år. Jag är trött på detta!

Nu ska jag mysa och drömma mig bort i filmer.
En sak jag kom på igår är att det är himla mycket svårare att möta verkligenheten ju mer man drömmer sig bort, eller gömmer sig.

Puss och kram

Inga kommentarer: