onsdag 10 augusti 2011

Hej! Och välkommen till min nya blogg, Ett nytt liv, med nya texter och "nyare" historik kanske passar sig bättre då.
Det är svårt att hitta en Url adress som ingen annan hunnit ta, och jag vill ha någon personlig, som jag kan relatera till.

Och efter mycket testande och funderande och avslag, så blev det just: "Finding purpos in life".

Det är vad jag försöker göra. Jag vill så himla mycket här i livet, men jag vet inte hur jag ska ta mig dit. Och det är inte lätt att vara jag, ibland känns det som att vad jag än tar för mig här i livet så misslyckas jag, eller kommer bara halv vägs.
Och jag får kämpa mig till varenda liten grej.

Så vad är meningen med livet? Är det att vi ska göra misstag och lära oss? Att misslyckas om och om igen bara för att bli starkare? Är det att lära oss balansera allt vi får här i livet? Att kämpa, och utmana oss själva? Ett få frestelser, och se hur vi kan hantera dom?

Jag kommer försöka uppdatera minst en gång om dagen här. Ibland lär det kanske bli fler inlägg de dagar när jag har mycket att berätta, eller mer sällan (-vilket jag ska försöka förhindra) de dagar det inte händer speciellt mycket.

Jag kommer vara ärlig om vem jag är, vad jag tror på, mina tankar och funderingar runt mitt liv, och världen i övrigt.

Jag hoppas du kommer finna det intressant och följer med mig på min helt "underbara" resa i ovetandet.

Ha det bäst!
Puss och kram

Inga kommentarer: