fredag 19 augusti 2011

Hej!
Åkte ju ner till Storebro över dagen igår, för att träffa min favorit brud inom den "övernaturliga" världen.
Hon är ju helt suverän på att få mig må bra. Och jag behöver inte säga ett enda ord, utan hon får allt till sig och har inte ett enda fel.
Men iallafall så har hon fått mig att förstå att jag inte måste hitta och leta efter mitt "call" här i livet. Varför inte bara göra saker och trivas med det? För att man tycker om det. Inte gå en hel linje utan istället gå småkurser?

Hon tvingar mig även att ställa mig framför spegeln varje dag och verkligen SE mig själv. Se mig och säga att jag är bra! Att jag duger! Och att jag är söt.
Vilket va hon som sa att jag har fått tillbaka mitt grymt sugiga självfötroende, vilket jag då insåg faktiskt stämmer. Det är inte mycket av man tänker på, utan som bara sker och existerar.

Resten är privat och behålls bara för mig själv! (okej okej mamma vet om bara för att jag var så över entuastisk och var tvungen att berätta för någon)

Påtal om äggen jag hade i håret! Shit vad det påverkade håret på bara en g! Håret känns som stål!

Mitt mål härdan över är att ta tillbaka mitt liv så att det ligger i MINA händer. Och ingen annans. Jag SKA hitta ett yrke som jag VILL jobba med. Och jag SKA hitta en stad som JAG vill bo i, inte mina föräldrar eller mina syskon. Och jag ska skapa mig ett liv som jag kommer tycka om., Ett som jag inte vill lämna. Jag ska hitta ett boende som jag kan börja kalla HEM!

Jag börjar se fram emot att börja leva igen.

Just nu för tillfället iaf..........


Puss och kram

Inga kommentarer: