torsdag 25 augusti 2011

Detta blev dagens inköp. 
Det sägs ju att man inte ska använda samma maskara när man vart sjuk, dessutom var min ganska gammal.
Det blev iaf PHC´s shampoo och conditioner. 2 för 99 kr på Åhlens!
Den ena är det jojoba olja och green tea. Vilket ska vara jätte bra för håret! den andra är för skadat hår vilket alltid är bra att använda!
Sen blev det en liten från Phc Hair Repair med B5 Som man inte ska skölja ur.

Var även o köpte henna vilket är mycket bättre än vanlig hårfärg. Var bara tvungen att kolla vad "hårkontroll" kostade. Och det va mycket billigare än jag tänk mig, så en sådan fick slinka ner i väskan oxå. 
Mamma är ju grym på vitaminer och mineraler och sa nu när hon satt o läste på den att det va nått i som är bra för hyn oxå! Det ni! 

Köpte äntligen min egna Svinborste oxå!

Woohuuuu!
Nu ska mitt hår växa!

Puss och kram

Inga kommentarer: