lördag 20 augusti 2011

Jag fruktar att bli i slängd i sjön imorn...Snälla låt inte det hända :O
Alla som har sin sista dag på Skara sägs bli i slängda. Idag såg jag en brud bli det, med kläder och skor på.

Det har vart en helt okej dag idag. Hela tiden kollar man på klockan och önskar att det är dags att stänga. Sen när man stängt och går hemmåt känns det så jäkla bra, och man glömmer bort att man tittat på klockan hela dagen.

Nu står det wook på spisen. Det absolut bästa är ju att steka nudlarna! Helt underbart gott!!! Mmmmm

På tisdag verkar det som att jag åker ner till Storebro igen och kollar på SPEEEEEEEEDWWWWWWAAAAY! Fattar ni hur mycket jag saknat det? Knappt missat en enda hemma-match i över 4-5-6 år. Och det senaste året har det inte blitt en enda eftersom det inte finns något lag i serien som är närmare än 3 timmar bort.
På onsdagen tar jag med mig mamma hem. Och på torsdagen åker ja o köper min SÄNG!! Underbart!

Helgen där åker jag till syrran.

HÖRRNI!
Kan det bli mycket bättre än så eller? :D Jag tror inte det!

Puss och kram

Inga kommentarer: