måndag 15 augusti 2011

 Denna lilla underbara tös fyller ett år idag!

         Iris
BILD BORTTAGEN
På hennes kalas igår infann sig blandannat hennes kusiner Adrian och Emmy.







BILDER BORTTAGNA



Helgen som kommer jobbar jag mina 2 sista dagar på Skara. Helt underbart känns det! Tänk vad mycket slit för så lite pengar...suck.

På löningsdagen åker jag och hämtar hem min nya säng. Det måste väl vara himmel riket att få sova i en sprillans ny säng va? Tror aldrig jag gjort det. Det känns i kroppen att man sover på en soffa nu för tiden. Har en kota som ligger fel i nacken, både syns och känns med en otrolig lätt beröring utanpå. Och inte ens mamma kan få till den. Så jaaa! Jag längtar!

Tog Emmy hos mig inatt. Vilken otrolig känsla det är att vakna upp bredvid en liten söt trollunge som ler med hela ansiktet när man slår upp ögonen. Det spelar ingen roll att hon vaknade 5 ggr, ELLER kissade ner hela min säng (Maja gjorde det för bara några veckor sen oxå, men denna g åkte både täcke, kudde och madrassen in i tvättmaskinen) Allt är så värt det när man ser det underbara Smilet!

Hoppas ni haft en jätte bra helg!
Puss och kram

Inga kommentarer: