fredag 30 september 2011

Jag minns tillbaka

Har hittat massa gamla mobilbilder, du vet dom där man man bara klickar av hela tiden i ögonblicket och som är fulla av minnen.


Adrian och Maja matar ankorna med sand.

 Den där gången jag gick vilse i Vänersborg...och fick skjuts av 2 söta pensionärer tillbaka.
 Brorsans sommarstugga...förra sommaren. Älska bilden!
 Och alla dom där långa resorna ner till småland för att hälsa på päronen. Kunde man hitta roliga saker att titta på
 Yeah..Well...
 Och min "underbara" fd, lägenhet...Snyft!
 Och den där förra hösten när någon bestämde sig för att sno alla mina CD skivor-jag någonsin ägt, min bilsterio, och mina högtalare..
 Majas och min fotostund..hahaha
 Första gången någonsin pappa "snackade" med någon över internet..och det syns på hans min hur roligt han tyckte det va :D
 Denna sommaren MUMS. Jesper ligger o solar magen
 Våren 2011...detta va vad jag och Mrs C förgyllde de tråkiga stunderna med på Miroi. Hahah Åh jag saknar! Ser ni vad det förestället? En smile:is så klart!
 Skara sommarland...ja vad säger man ? Saknar det lite faktiskt. Iaf alla coola brudar och grabbar.
 Vissa avskydde denna plats, jag tyckte om den eftersom det var här jag spenderade allra första dagen.
 Åh Liseberg med Ms Madeleine Det var skoj! Hamnade ju även mitt i "lotta på Liseberg"
 Så här såg man ut efter bara en timme av att ha gjort sockervadd...Gick endast bort med vatten. Min tröja ska även vara svart..inte vit..
 När jag bjöd päronen, Adrian, Maja och Elvis på Skara Sommarland! Det behövdes verkligen 3 vuxna till de tre barnen, Maja vågade åka ALLT, Adrian ville bara åka vissa grejer, och Elvis ville bara åka en sak.
Lilla älskade Maja när hon var en liten tös, knappt ens ett år där.

 Och älskade Lilla Adrian :D BILDER BORTTAGNA

 Har bestämt mig för att skaffa en tam, rumsren kanin igen när jag flyttar. Jag saknar de små liven lite. Som mest hade jag 18 kaniner i stallet :) Det var en fin tid det. 
Det va det :) Nostalgisk.
Nu ska ja ut med hunden.
Puss och kram

Inga kommentarer: