tisdag 13 september 2011

Förlåt för dålig uppdatering..
och förlåt att jag drar mig undan..jag tror ni känner vad jag pratar om?!
Men jag orkar inte alla frågor längre: hur går det med lägenhetsökandet? Hur går det med jobbsökandet? hur gick det på intervjun?
Jag vet att ni bara bryr er..men just nu behöver jag dra mig in i mitt egna skal ett tag. Där bara jag och mina egna tankar finns. Så ni som läser detta, jag förbjuder er att prata om jobb eller lägenheter med mig :) haha joo jag är seriös.

Jag har inte så mycket att säga..så för att fylla ut bloggen tänkte jag att jag skulle vara lite fundersam och hitta på 10 positiva saker just nu, och 5 negativa. Bara för att det blir med positiva är för att man MÅSTE vara positivare här i världen.

soo here it comes:

Negativa:
( tar det först så att man fortfarande har de positiva i tanken när man publicerat detta)
1. Det suger att inte ha ett jobb, eller lägenhet.
2. Jag hatar när man äter något som är SÅÅÅ gott, men sedan blir man mätt! Ett ilandsproblem I know!
3. Att min röda hårfärg gör att jag ser så himla blek ut :)
4. hmm nu kommer ja inte på mer..Flugor när man ska sova!
5. Jag saknar våran 3dje katt varje dag som går. Helt sjukt hur mycket man kan sakna ett djurs små beteenden och peronlighet och fysiska närvaro, men kanske inte så konstigt när man levt i 12 år tillsammans?




Positiva:
( jag tar dom mest uppenbara sakerna först)
1. Jag verkligen älskar och avgudar min familj! Och mina djur :)
2. Jag började på en koreografi idag! Gjort väldigt lite, men jag har iaf kommit igång!
3. Jag har börjat träna igen :) tummen upp!
4. Svamp är gooott!!
5. Jag ska vara barnvakt till min brors ungar om någon vecka i 2 hela nätter och jag ser fram emot det!
6. Jag är ung och har alla möjligheter!
7. Jag har kommit på vad jag ska ha för tatuering ÄNTLIGEN! och ska bara se till att få råd med den oxå!
8. Ser fram emot min nya timmanställning!
9. Har en stoor säng helt för mig själv :)
10. Jag tycker min nya blogg är snygg! Hahah :) Dock har jag bara fått en enda kommentar på 34 inlägg som jag gjort här :( OJ nu vart ja negativ :O


Men ska lägga mig och fortsätta läsa boken.. Sov gott! 
Puss och kram

Inga kommentarer: