torsdag 8 september 2011

Ursch...detta är typ 6e gången i rad jag drömmer mardrömmar om att jag varken kan dansa eller koreografera. Så nu börjar min hjärna i vaket tillstånd att oxå tro på det. De är så hemskt! :( "Snyft"
Hur ska jag klara av det här? Jag har inte testat om jag "Kan"..för jag är sådan som måste känna för det...för att kunna..och efter alla mardrömmar känner jag inte för att koreografera, fast jag borde igentligen så att jag kan börja intala mig själv att jag faktiskt kan, och kanske till och med sluta drömma mardrömmar!

Jag har sådan otrolig träningsvärk. Och det är helt underbart! :D

Va ute o sprang i förrgår ju, sprang en betydligt mindre sträcka(låt er inte tro att jag inte höll på att dö för det, min kondition är hemsk nu för tiden) Men efter halva vägen började jag springa baklänges haha, fatta hur nyttigt det är för benen! Varenda gång jag hade träningsvärk efter gymnastiken i skolan va dom gånger vi sprang baklänges...haha!

Och började även göra sidohopp (båda hållen) och höga-knän-hopp. Jag kan säga er att jag knappt orkade gå upp för den lilla backen upp till huset på slutet av rundan. Mina ben var som spagetti. Men det måste ju vara sååå mycket nyttigare att kombinera löparrundan med sånna grejer?!
Blev även situps, armhövningar och rumpövningar på gräsmattan när rundan var avklarad.

Jag kan tänka mig hur löjligt rolig jag måste sett ut när ja sprang där på vägen med mina höga knän-hopp! HAHAHA! Tur att vi bor någorlunda ute i skogen!

Såg den här filmen häromdagen..och en gång till i gårkväll.
Hon Emma Stone. Jag blev mäkta imponerad! Hon var helt otrolig skådespelerska. Helt jäkla underbar!!
Filmen kanske inte var det bästa, men ja satt och beundrade hennes skådespelar talang. Åh vad ska ja säga?!  ordet "underbar" passar bäst på henne.

Filmen är en tonårsfilm där hon ljuger för sin bästa vän att hon legat med en kille..varav ryktet sprider sig i hela skolan och hon blir kallas slampa. Varav killar söker sig till henne för att hon ska ljuga om att hon legat med dom oxå...vilket inte stämmer. men aja...den va sevärd! Iaf med henne som huvudroll!

Puss och kram

Inga kommentarer: