onsdag 7 september 2011

God kväll ;)

Tänkte göra min röst hörd även idag!
Jag är så otroligt trött på alla människor som klagar på utseendet. På dom som färgar håret, ögonbrynen, ögonfransarna, gör bröstförstoring..bla bla bla..För att man inte är äkta vara.

BULLSHIT!

För länge sedan såg ja en dokumentär på Tvn där det handlade om små barn som fötts i fel kropp. Redan vid 4 års ålder sa dom att de inte ville vara det kön de va. Och de började äta hormon tabletter för att tillslut bli det andra könet. 
Jag anser att det är i princip samma sak med "Oss falska" människor. 

Om dom mår bättre eller känner sig bekvämare i en annan hårfärg än den dom fötts med...varför ska man inte få färga håret? Varför ska man inte få känna sig snygg? Varför ska man inte kunna få gå på stan utan att skämmas för sin kropp? Eller kunna gå o shoppa och känna att man är snygg i kläderna och att dom passar...med lite större tuttar?

Det är ju helt underbart att ni naturliga människor kan trivas i erat naturliga JAG. Ärligt talat så tycker jag det är skit bra! 

Okej...så jag tar åt mig? Ja..det verkar så. 
För jag färgar mitt hår och mina ögonbryn...löjligt? tycker jag inte.

Mitt självförtroende var i botten för några år sedan...och alltid vart, så jag tog tag i det, och har nu skit bra självförtroende. Är det fel?

I DON`T GET IT!

Inga kommentarer: