tisdag 22 november 2011

FASIKEN VAD LIVET ÄR ORÄTTVIST!!!!!
Jag hoppas verkligen att det finns ett öde, och en mening till allt som sker, man vill ju inte tro att det är en ren slump att jag råkar ut för all skit?! Vad har jag någonsin gjort universum. visst, om jag ska lära mig nått av det här kan jag tillåta det, men om det bara är en ren slump att jag ska få otur efter otur efter otur...

Är det fel av mig att långt in i hjärtat vara liiiiiite lite avundsjuk på dom som får en bra lägenhet, en bra bil, ett bra jobb, tjänar pengar, har massa vänner, har världens finaste pojkvän, har barn? Jag är inte bitter, försöker inte tänka på det, men när man hör folk hela tiden som får glada besked efter varandra...så kan man ju inte låta bli att tänka vart de va jag började göra fel?

Inga kommentarer: