måndag 21 november 2011


Ska va lika tjatig på den här filmen som alla andra tänkte jag:
Jag är så grymt otålig på att se denna film!
Måste måste NU!
Alla andras tjat på vilken kille man håller på, om det ska vara någon är det Emmet haha han är SNYGG!
MEN som läget är tycker jag inte någon av killarna är direkt snygga. Och jag älskar handlingen i filmerna och dom blir bara mer och mer spännande för varje film, dessutom kommer typ allt hända i denna film som man väntat på. Så ja jag är himla avundsjuk på alla andra som får gå och kolla på den...medans jag får vänta tills den kommer på DVD. Suck!! Livet är bra orättvist ganska ofta känner jag!

1 kommentar:

Frida sa...

Va så länge!! Borde man ju ha. Är ju nödvändigt att gå men känns surt med pengarna.. Tack!:) ska bygga på den lite snart. 9 feb så blir hon 2... Helt sjukt vad tiden rusat fram, kan inte fatta att det gått så fort. Men vi är ju med 2 år äldre, det glömmer man ju gärna;)