tisdag 8 november 2011

Igår va det en hemsk dag!
Vaknade och hade ont i varenda muskel i hela kroppen. Jag kunde liksom inte rör armarnas hårstrån förns det värkte till ordentligt. Sen hade jag hög feber och bara frös. Gick upp vi halv 11 och åt frukost, sedan började jag må illa och frysa, så gick o la mig igen. Gick upp klockan 6 på kvällen för att förflytta mig till TVn, där jag låg helt död till klockan 11 på kvällen. Mamma hade även tänt i brasan och det brukar alltid bli olidligt varm-så man får öppna ett fönster, men nej, jag hade även ett täcke på mig och frös fortfarande.

Sen när jag gick o la mig i min säng igen började jag svettas istället, så sov med fönstret helt öppet inatt.
Arrac spenderade hela natten i min säng, det brukar han inte göra. Antingen tyckte han det va skönt att ligga så nära fönstert som möjligt, eller så va det kallare på golvet-men jag har ju bara en gardin som dörr så han kunde ju gått ut om han hade velat.

Just nu gör det inte ont i musklerna, hoppas det håller sig så hela dagen oxå. Men huvudet värker, och magen. Hoppas jag får i mig lite mat idag!
Hoppas ni  hade en bättre måndag än vad ja hade!
Puss och kram

Inga kommentarer: