torsdag 10 november 2011

För 20år sedan klockan 15,52 föddes Jag!
Som förra året va det bara mamma och jag som firade :) Vad skulle jag göra utan henne? :)
Min bror och hans barn, och pappa kommer hit imorn. 
Vi åkte iväg till Ginza och köpte lite (skit)dåliga filmer. Förstörde även mammas cykel lite, eftersom det ändå är jag som cyklar mest på den :) Bakade min egna (tårta) kladdkaka. Sedan fick jag portförbjud in i köket.


Mamma hade gjort det sååå mysigt!
Vi åt 3 rätters, med julmust till ;)

Förrätt:

Varmrätten såg inte trevlig ut på korten jag tog, hoppas inte ni blir allt för besvikna ;)
Kan säga att det va riktigt riktigt riktigt gott iaf!

Efterrätt: (plus grädde ovanpå)


Och av mina föräldrar fick jag en hushållsassistent! Som jag har velat ha det! Förut när ja bodde i lägenheten försökte jag baka bullar flera ggr men kastade tillslut skiten i soptunnan för att jag inte orkade. Nu hoppas vi bara att jag får en lägenhet till oxå, så jag kan få provköra den :)



WWWWWWWWRRRRROOOOOOOOOOMMMMMM :D

Haft en toppen dag! Och det är min mammas förtjänst!
Och lite eran, för alla era fina hälsningar! 
Puss och kram på er <3

Inga kommentarer: