söndag 13 november 2011

Jag har såå många tankar som snurrar runt i huvudet. Jag har så många drömmar som jag vill uppfylla.
Det finns så många saker jag vill göra!  

Jag blir arg på mig själv varenda gång jag blir besviken när folk sviker. Jag borde vara härdad! Jag VILL vara härdad. Det händer varje dag, och jag orkar inte bli besviken mer. Varför blir jag fortfarande så påverkad?
Jag vet att jag tar avstånd från mina vänner just nu...eller har gjort det ett bra tag. Men jag måste komma på fötter innan jag kan ta tag i och träffa andra människor. Innan jag kan orka bry mig om nått annat. Och orkar inte möta verkligheten, för den är ennu grymmare. Och snart ska jag få ennu ett straff.  Jag orkar inte bli besviken mer, för det är det ända människor gör känns det som-att svika andra. eller rättare sagt-svika mig.  
Jag orkar inte inte mer nu!

Inga kommentarer: