måndag 7 november 2011

Sitter o söker jobb.
Intresseanmälningar på olika företag.
Så kommer frågan upp man ska besvara: Varför vill du jobba på ***?
Det enda som kommer upp i mitt huvud är: för att jag vill ha jobb, tjäna pengar och kunna leva som alla andra?

Va sjutton är det samhället kräver av oss? Jag får defenetivt inte välja det jag vill jobba med, men alla andra kräver att jag ska söka alla jobb, oavsett om man vill ha dom eller inte.

Hmm varför vill ja ha det jobbet? Jag behöver pengar, jag vill ha ett jobb att fylla ut mina dagar med, jag är inte alls modeintresserad utan tar på mig det jag själv tycker är snyggt. Bryr mig inte speciellt mycket om kläder, men jag älskar kundkontakten?
Vad tror ni? duger det?

1 kommentar:

blondie sa...

Är det ett klädföretag kan du ju inte skriva så:O