fredag 25 november 2011

Vet inte riktigt vad jag ska skriva idag. Har skjutit upp det för att se om det gick upp ett ljus, men icke.
Vill gärna hålla mitt löfte på minst ett inlägg per dag.
Vill inte heller hitta på något medans jag sitter här, för då kommer det alltid upp massa känslor och skit, som ingen igentligen bryr sig om.

Kommer ni ihåg när man var liten och hade en bästa kompis? Och alla övernattningar man hade, då man låg och pratade i varsin säng i flera timmar!
Igår hade jag sådan abstinens efter det. Det är nog det bästa som finns att ligga och prata med en person på kvällen innan man ska sova. Då kommer de stora problemen upp, och man blir helt plötsligt 2 om dom. Men det magiska är att man är inte ensam längre, och problemen har nästan lämnat huvudet dagen efter.

Jag vill vara liten igen, sova brevid någon som betyder och kunna dela med mig av alla mina tankar och känslor...och sluta vara så ensam. Kunna ligga där och prata i evigheter, och man tror att det är helt omöjligt att kvällen någonsin tar slut. 

Ja det blev ett litet inlägg iaf :) 
Puss och kram

3 kommentarer:

Frida sa...

Saknar den känslan lika mycket som du.

blondie sa...

Får skaffa dig en karl och ord bajsa med :)

Jonsson sa...

Men karlar är värdelösa på sånt! :O