söndag 20 november 2011

Tänkte tipsa om tabletterna: Hårkontroll som finns att köpa på hälsokost affärerna.
Började med dom för någon-1-2 månader sedan och fick jätte tjockt hår ganska snabbt, så jag trodde det va att jag hade börjat färga håret i samma veva med henna färg som gjorde det magiska. Jag och tabletter slutar alltid lika illa-jag slutar att ta dom, antingen glömmer jag eller så ser jag inte effekten och slutar för det. Men nu har jag upptäckt att jag fått jätte tunt hår igen, och det hjälpte inte att jag färgar det om och om igen.

Så nu har jag tagit upp tabletterna igen och äter 2 om dagen. Och efter en halv vecka börjar jag redan få tillbaka det tjocka härliga håret, som dessutom lägger sig finare-utan att man ska behöva styla till det varje dag.

Så det är ett härligt tips om ni vill ha vackrare och tjockare hår! Det hjälper faktiskt!

Puss och kram

1 kommentar:

Sofie sa...

Vad bra att du tipsade! Jag har universums tunnaste och löjligaste hår, har letat efter något sådant här länge nu. Vad kostar tabletterna och hur länge räcker de? :) Kram