lördag 19 november 2011

Så här glad är jag just nu!
För första gången gick det skitbra på 11-15 års gruppen!
Och jag fick flera leenden från den suraste tjejen, och skämtade och skojade med den bitchigaste tjejen!
De alla kämpade riktigt hårt! Och de nådde alla upp till mitt mål med ett "DING"!
De lär sig koreografier grymt snabbt, men danstekniken är den jag vill utveckla, och jag blev så stolt att jag hade kunnat fälla en tår! Det är en underbar känsla att se en hel grupp utvecklas och va så duktiga när det är ens egna förtjänst.

Jag behövde inte ens bli "arg" på dom för att de skulle ta i och anstränga sig, det kändes som det kom ifrån hjärtat på dom idag!
Och deras improvisation körde vi stenhårt på idag, och de lyckades även på den punkten! Med tjejer i den åldern så är allt de bryr sig om hur de ser ut, kollar på andra, och är osäkra. Medans jag kände jag fick bort det där idag, de kände sig mer trygga i mig, och jag kände mig nöjd med dom!

Även fler och fler som vill vara med på uppvisningen, vilket är jätte roligt! Gud vad jag tycker om mina ungar!

En tjej sa idag samtidigt hon skrattade stort: Du helt klart den knasigaste fröken jag träffat!
Och det tar jag som en självklar komplimang. Jag tycker om att gör mig till, skämma ut mig, och få barnen att skratta! Och det är så roligt när man får en sådan respons från barnen, och hör från föräldrarna att de tycker det är riktigt kul på dansen!

Underbara dag! 
Puss och kram

Inga kommentarer: