onsdag 29 augusti 2012

Har vaknat 2 timmar innan jag behöver gå upp, i 2 dagar i rad nu...blir galen, när man får sova länge så vaknar man och är gör pigg!

Jag och Robert ska åka o köpa en himmelsäng på söndag! Jag är överlycklig!! Säkert därför jag vaknade med världens leende idag, inte bara, ikväll är det kräftskiva med jobbet och imorgon kommer jag sitta uppe och vänta på min Robert! Efter drygt 5 veckor kommer han äntligen HEM! <3

Jag är så lycklig just nu att jag inte vet vart jag ska ta vägen.

Jag har ju alltid drömt om en himmelsäng, och så ska man hänga tyg så att det går från huvudgaveln-upp till pinnen som är ovanför huvudet när man ligger-tvärsöver så det följer kroppen där uppe, och sedan hänger ner vid fötterna. Så sidorna är öppna. Kommer bli så jävla mysigt och fint! Himmelsängen är billig, nog bara säkert för att den är så ful, men vi jag tänkte göra om den lite. Ni ska få se sen när den är i våra ägo. Sedan ska vi även hämta soffan på söndag. Vi var även jätte nära att köpa en tv bänk...men vi kanske ska lugna oss lite till vi faktiskt har en lägenhet...även om man hittar så mkt billiga och perfekta saker på blocket, så känner man lite att man måste passa på.

Idag ska jag sova med chefen...hmm jag jag ska sova Hos chefen. Lite scarry men det ska nog gå bra :) Haha

Puss och kram

Inga kommentarer: