onsdag 22 augusti 2012



La upp dom här 2 bara för att visa vad jag gav till de 2 äldre damerna som vart så fascinerade av latte arten.

Fick hem ett reklamblad från rusta där jag hittade soff bord i orientaliskt stuk. Vart helt förälskad i dom! Övertalade min pojkvän om att vi MÅSTE ha dom. Så åkte till Rusta igår och skulle inhandla dom. Kunde inte  bestämma  mig om storleken. 

Den stora var så STOR. Och den mellan var liiiiite för liten. Och dom 2 blev inte snygga tillsammans...så tänkte att jag skulle gå och fundera lite på det. 

Så såg jag ett rum de hade inrett med borden. Då var det bestämt! Det största och det minsta blev det!
Nu står dom hemma i mammas och pappas nya hus. Och jag kan knappt vänta tills vi får packa upp dom och placera dom i vår nya lägenhet vi får snart! 
dessutom ska vi hämta en soffa nästa helg när Robert kommit hem. Riktigt klipp så vi kunde inte motstå. 
Vi har alltid sen vi blev tsm sagt att vi ska ha en Chilli soffa. Och när vi hittade en som var i princip bara ett halv år för 1/3 av priset av en ny så slog vi till...fast vi inte har en lägenhet än :) 

Dessutom har vi en kontinental säng på lager som vi bara ska ha råd och plats för :) helt sjukt. Så Jag vill verkligen verkligen ha en lägenhet snart! 


Inga kommentarer: