torsdag 9 augusti 2012

Soligt och varm idag, hörde från mamma att det skulle bli det hela helgen, så hoppas på det för jobbar hela dagen idag. Jag har inte legat på stranden och solat o badat på hela sommaren. Helt sjukt va? jo en gång åkte jag o Robert men då försvann solen...så vi låg där på stranden o typ frös :) Hoppas Hoppas verkligen att jag kan få göra det  helgen. Ska till mamma o pappa och umgås, så tänkte även ta o springa några varv därborta på landsbygden. Kan behöva komma igen med min motion igen. Förra sommaren sprang jag nästan varje ledig kväll. Men inte direkt så att man vill springa ute här i Göteborg....inte jag iaf.

Jag längtar till helgen då vi har "kurs" för medborgarskolan. Det ska vara på balettakademin här i Göteborg och man fick välja mellan 4-5 olika danser man skulle få dansa och sedan är det kurser om hur man lär bäst ut till barn, hur man ska få dom motiverade och sådär...längtar som en tok till det.

Man märker hur humöret påvekar en. Har inte mått bra nu på några dagar och det påverkar mig i jobbet, jag tappar saker, gör fel, och hör fel vad folk beställer. Jag är klantig till naturen men inte sååå klantig. Tänkte att mamma skulle få hjälpa mig att må bättre nu i helgen. Hon finns alltid där för mig och jag vet inte vad jag skulle gjort utan henne. Utan henne skulle jag inte kommit "så långt" som ja gjort idag.

Puss och kram

2 kommentarer:

Blondie sa...

Soligt och varmt?
vart är solen feffe? vill du eller din snälla mamma förklara det? :D

för vi har mulet och regn

Anonym sa...

Tack älskade gumman för dom orden. Jag blir rörd <3 Och visst har du världens finaste ögon. Det har jag också :) Fick höra det förra helgen. Det är nåt som man kan vara stolt över <3 Och jag kommer alltid att finnas där för dig <3 Mamma