fredag 24 augusti 2012

Ni vet ju hur mycket jag sett fram emot denna helg då jag ska på konvent med medborgarskolan. Men nu är jag bara äckligt nervös. Jag har problem med min nervositet, blir så nervös inför det mesta. Nu är jag nervös ifall alla är jätte mycket bättre än mig. Det var ju faktiskt ett tag sen man gick i skola och man regelbundet tränade kondinationsförmågan med sina ben och armar. Jag är en hejjare att röra magen, höfterna, och armarna samtidigt jag gör andra saker. Men magdansen är ju den jag övat mest och längst. Dessutom när man bara har egna klasser så tänker man inte på samma sätt som när andra kommer på stegen man ska göra. Ursch och fyyy...dessutom är jag ju så tyst av mig när jag träffar andra nya människor...kanske inte den som sätter mig brevid någon och börjar prata...dessutom är det en kurs alla ska gå som innebär att tilltala lyssnarna, alltså ska man göra sig hörd på ett intressant och inspirerande sätt...det måste betyda massa pinsamheter...mnen men är säkert nöjd när jag är där och efterråt. Puss och kram

Inga kommentarer: