tisdag 14 augusti 2012

Jag är så trött på alla fördommar. Alla har det utan att va speciellt medvetna om det.
Bara för att ett helt gäng tycker att en person är lustig eller konstig betyder inte att jag måste tycka det.
Lika så sorg, Alla sörjer på olika sätt har olika känslor. Så låt mig va! Jag gör vad fan jag vill och sluta o säg att man ska prata med den och den personen om det. Inte direkt så att det hjälper att prata med någon annan som oxå förlorat någon. Varför ska man gå hemma och gråta? Alla känner olika så sluta jämföra mig med dig!

1 kommentar:

Anonym sa...

Det är helt rätt. Du gör precis som Du vill. Jag för min del gillar INTE falskhet. Om en person har skickat hat sms till någon( och sen dör den personen) varför ska man då helt plötsligt börja gilla den personen??? Dåligt samvete. Men tyvärr har det hänt flera gånger. Det är min åsikt.<3 Mamma