fredag 16 december 2011

Här kommer uppträdandet som jag hade med mina barn! Det är bara en snutt danserna ni får se.
Det är inte världens kvalite eftersom det sitter folk framför så att man inte ser alla barnen eller vad exakt det är dom gör. Ett tips är för att se bättre att förstora upp klippet på datorn.

Vi har inte tränat stenhårt på danserna, vi har dansat oerhört mycket annat och haft skoj o lekt o flamsat på lektionerna. Sedan är det första gången för barnen de står inför andra o dansar, de tappar bort sig och blir distraherade. PRECIS SOM DET SKA VA!
                                                          jag är så jäklans stolt över de allihop.

Försök att ignorera mig på sidan!


Här är 5-10 åringarna. Det tänds ett stoort ljus i varje öga hos dom när publiken börjar klappa i takt. I delen när de gör olika så bokstaverar de sina 3 första bokstäver i sitt namn med kroppen.


Här är Mtv 7-10. Det saknas massa barn som inte ville va med o uppträda...men men de va så söta ändå
Dansmixen. Gullungar! De ska dricka bort hela lektionerna. Så nästa år ska jag ha bestämda vattenpauser. haha
Och mina underbara 11-15 åringar. Dansen är rakt av kopierad från Lady Gagas.
De va många improvisations övningar vi gjorde på lektionerna


Puss och kram

1 kommentar:

Gezx sa...

Har du gjort alla dom här koreografierna själv eller feffe??/R