måndag 5 december 2011

ja jag säger då det...jag är INTE gjord för att gå upp såhär tidigt.
Så tog ja fel på tiden en timme....för tidigt...och det känns ju sådär att gå upp klockan 3 istället för klockan 4. Och ändå kontrollräknade jag tusen gånger innan jag la mig igår...Men icke sa nicke så när jag rusat ut, skrapat alla rutor från snö, hittat hunden i mörkret och slängt tillbaka han i huset och rullar iväg börjar jag räkna på tiden igen...vilket då ja kom fram till att jag va en timme för tidig. Så bara att vända bilen och nu sitter ja här i sängen o äter frukosten som jag hade fixat ihop i en påse som jag skulle tagit med i bilen.

Jag tackar iaf för att jag va för tidig och inte sen, och att jag kom på det strax efter jag lämnat huset och inte senare! Tack!

Puss och kram

1 kommentar:

blondie sa...

Varför gå upp såå tidigt ?? :O