måndag 5 december 2011

Jag har vart en riktig bitterfitta idag..Det är inte mycket som gör en på godare humör om dagarna.
Det verkar vara en riktigt nöje för folk att lägga sig i andras liv: Gör si! Gör så!
Alla vill ju bara väl, men det är ju så förbannat jobbigt när man inte ber om det!

Och alla dessa jävla val, och ditta och dattan med saker o ting, Jag kan ha det mycket värre...men jag orkar inte mer besvikelser just nu.
Jag vänder mig till folk för att jag vill ha bekräftelse, någon som säger att dom lider med mig ett tag, någon som säger att det ordnar sig, någon som säger att jag ska följa mitt hjärta. Men vart jag än vänder mig står alla där med ett pekfinger och kräver att jag ska gå en annan väg och ger mig order om vad jag ska göra.
That´s Suck!

Tänkte jag skulle gå o sysselsätta mig med nått nu så jag kanske kan bli på liiite bättre humör. Får hoppas på bättre dag imöra.  Förlåt för dessa tråkiga inlägg idag. Måste ju få uttrycka mig någonstans där någon inte säger till mig vad jag måste göra...o här på bloggen är det ju ganska dött med vad folk har för åsikter om saker o ting, vilket kan va gott ibland.

Puss och kram

Inga kommentarer: