onsdag 14 december 2011

Se detta som gårdagens inlägg trots att klockan är halv 2 på natten till onsdagen.

Tisdagen började klockan 4 på morgonen av att katterna hade party med en mus som de fångat INNE!
Jepp vi har invasion av möss! Mina matsals stolar är öppätna! Jätte tråkigt för älskade dom stolarna! Och lite annat bröte har de käkat på.

Men iaf så hörde jag hur de levde loppan o jagade runt musen i hela huset. O jag som inte har en dörr, låg o va rädd att den skulle komma in hit o börja käka på soffan eller alla mina andra grejer. Så jag började bygga en mur i dörröppningen av alla stora julklappar jag har köpt. Tillslut så jaga de slut på stackarn som säkert bara dog av utmattning, för den va hel o jag behövde bara slänga ut den.

Sedan va det dags att åka till ******* och jobba. Gick jätte bra. Gjorde massa klantiga grejer först eftersom ja va nervös, men ju mer bekväm ja blev desto bättre gick de. Chefen o jag började prata om massa personliga saker...kanske inte såååå personligt men saker ja kanske inte brukar dela med mig andra gången man träffar varandra hahah...eller till någon överhuvudtaget. Det kändes obekvämt...men det är bara mig det är fel på. Tycker inte om o prata personliga saker överhuvudtaget.

Nej nu ska ja ta o sova. Imorse va det jätte svårt att vakna trots att klockan va halv 12 och jag hade sovit i 10,5 timmar..helt sjukt!

Natti Natti!
Puss och kram

Inga kommentarer: