tisdag 6 december 2011

Nu har min navelpiercing äntligen läkt efter 6 år.
Det senaste året blev det en enorm infektion som såg för jävlig ut, men jag vägrade att ta ut den, och släng alla vanliga tips åt skogen. Jag hade provat allt fram tills för några månader sedan (2-3) då jag kände att nu fasiken ska ja ta tag i det här, så jag gick till apoteket och frågade, de hade bara steriliserade tvätt lappar att erbjuda, men smart och duktig som min mamma är hittade hon en salva som är i serien: Aco och heter Zinkpasta. Den torkar ut samtidigt den läker sår och håller det återfuktande.
Så med de 2 lyckades jag bli av med skiten, men då blev huden alldeles för tunn och-med risk att va äcklig nu- så kunde man nästan se staven igenom huden. Och den gick inte att röra på.
Men nu börjar det bli mer hud och den är rörlig igen så sitter o kollar på smycken eftersom den jag har har gått sönder och ser helt vanlig o ful ut nu. 

Har fastnat för dom här med fjädrar. Så jäkla fina!! Eller vad tycker du?
Tror ni dom går sönder och blir fula när man duschar o sover på mage? hmmmm i så fall är det ju inte värt det.


Puss och kram

Inga kommentarer: