tisdag 6 december 2011

Tror jag börjar bli dålig, har dessutom ganska ordagrant sovit bort hela dagen.

Mamma o jag tog en liten längre promenad i snön förut. Så härligt att den kommit nu! Dock har jag en extremt gammal vinterjacka som jag fått plocka fram som är helt ur tvättad och ful, och jag går fortfarande i mina tyg-sommarskor, så hade hoppats snön kunde komma innan jul när jag får min lön så jag har råd att köpa nytt till mig. Det är så vackert ute och man blir lite piggare och gladare-en slags ljusterapi på ett sätt.

Hade även planerat att ut o fota idag, men när vi kom tillbaka hade solen dragit sig bort. Så det får bli någon annan dag istället.

Nu är det mat som står på schemat, Får se om det går att sova inatt efter alla sovstunder idag.

Hoppas ni haft en toppen dag!
Puss och kram

Inga kommentarer: