lördag 10 december 2011

Skulle ju video filma hela showen..men det blev riktigt misslyckat, tyvärr. Kanske att ja kan få upp något dåligt klipp under dagen.

Igår va en helt magisk dag.
Först va det då kontrakt-påskrivning. Fick massa information och hon va hur trevlig som helst.
Sen skulle jag åka o hämta några vänner, det blev att sitta i kö i ca 40 minuter. Det är nått sjukt vilka hemska köer det ALLTID är i Göteborg. Det är inte för att det hänt något utan det är faktiskt alltid lååånga köer nästan överallt.

Men jag kom iaf fram till dom och sedan blev det att sitta i kö igen fast bara ca sådär 30 minuter. När vi väl va framme blev det att börja fixa med stolar o grejer. Vi hade ca 200 stolar men de räckte tydligen inte långt. Sen började barnen trilla in och det blev fullt upp med att hålla koll på allihop. Det va planerat ca 72 barn men det blev väl kanske bara 60 som kom...men det är ett jobb att hålla koll på dom! Alla hade tusen av frågor och det hördes Felicia, Felicia, Felicia, Fröken, Felicia över allt :) haha Men mysigt va det.
Genrep!
Show!
Och det va helt magiskt. Speciellt den minsta gruppen jag har på 5-7 år. När publiken började klappa händerna spred det sig ett sånt stort leende på allas läppar och de såg så lyckliga ut, och som att de hade jätte roligt när de dansade! Åhh gulleungar!
Sedan blev det Dansmix, Och Mtv, Det gick helt okej :)
Och sist men absolut inte minst kom mina 11-15 åringar. Och de klarade det galant! Fick även en kram av dom allihop efteråt, och alla sa att vi skulle ses igen till våren :) det värmde!

Jätte många föräldrar kom fram till mig och sa att det va jätte fint gjort och att jag va en jätte dukigt lärare som klarat av allt det här. Jag sa dock att det va barnens förtjänst, vilket jag tycker, De har lyssnat uber bra på lektionen och tyckt allt vart roligt som vi gjort utan några klagomål. Även en mamma kom fram o berömde mig att jag kunde få hela gruppen så samspelta och sådär. Och att de provat massa dansgrupper där nästan alla haft det kaos. Och många föräldrar kom fram med världens leenden och sa att de vill anmäla sina barn nästa år igen direkt! Haha åh man blir så glad, och gu vad ja tycker om mina barn! Varenda kotte!

Puss o kram

1 kommentar:

Jimmie sa...

Du är ju bara helt bäst!