måndag 26 december 2011

Min hund tycker jag är borta alldeles för ofta. Han skäller ut mig när jag kommer innanför dörren, och vägrar lämna min sida. Nu sitter han o pussar på mina fingrar för att han vill att ja ska klappa honom istället för att skriva här. Älskade Älskade vännen!

Idag blev det Göteborg på mellandags rea. Blev för mycket saker...


FÖRESTEN! Jag flyttar den 10e Januari för er som inte visste det! Och då räknar jag med att mina vänner kommer o besöker mig, och jag ska återuppta kontakten med er allihop igen! Jag ber om ursäkt att jag vart så från varande på sista tiden. Men nu har jag läkt ihop och är mer lycklig än någonsin, Jag har jobb, jag har ett eget place, jag har de bästa vännerna och familj! Kan det bli bättre? 

Jag tror 2012 kommer bli ett toppen år! Det kommer bli mitt år! Tycker jag förtjänar det nu. 

Inga kommentarer: