torsdag 29 december 2011


Förlåt för dålig uppdatering! IGEN!
Men har jobbat stängsningspass 2 kvällar i rad nu och har det sista för iår imorgon. Detta innebär att jag kliver upp klockan 9 på morgonen, åker iväg klockan 10, är framme halv 12-börjar jobba kl 12 till klockan 9. åker hem och är hemma klockan halv 11 på kvällen då det blir att borsta tänderna och lägga sig helt död på sängen. 

Men jag klagar inte! Det är ganska lagom med tre intensiva dagar! Den första dagen är man ju bara taggad på den andra, den andra dagen längtar man till sista dagen för då kan man tänka hela dagen att: imorgon är jag ledig, och där med ge gärnet. 

Det är helt sjukt, hela hela tiden tror jag att det blir 2013 nästa år...alltså på söndag. Men det blir ju 2012, och hur mycket jag än försöker intala mig det går det inte. Så fort någon säger typ: hoppas du får ett bra 2012 så är min första tanke..nej nu sa du ju fel! Det blir ju 2013..tills ja kommer på en stund efter att det blir ju 2012. Men men. Min lördag tror jag blir toppen! 3 rätters, alkohol, bra sällskap och fyrverkerier.

Har även funderat på om man ska ha ett nyårslöfte. Men nu ikväll när jag kom hem blev ja så trött på alla meningslösa statusar på Facebook, alla som klagar, alla som önskar sig saker, även mina egna tankar kring pengar hit o dit, lägenhet,bilen ja allt. 

Det ENDA jag vill med (oj nu höll ja på o skriva 2013) 2012 är att min älskade familj ska BLI friska, och hålla sig det! Det är det viktigaste. Pengar spelar ingen roll, materiella saker går inte ens att nämna i jämnförelse. Jag älskar min familj! Och det är dags att de blir friska! Och de andra: håller sig friska!
Så det är vad jag håller tummarna för varenda sekund från och med nu!

Kommer med en uppdatering på lördagsmorgon oxå. Så håll utkik då!

Puss och kram mina vänner!

Inga kommentarer: