söndag 1 januari 2012

Mitt 2011
Kortfattat är jag väldigt nöjd. Visst jag hade större delen av året extremt tråkigt, men i det stora hela så tog det mig dit jag är idag. Med jobb, erfarenheter, vänner, och idag är jag lycklig. 

Januari:

 Det va mordbrand o lägenheten brevid i Vänersborg, det blåa ljuset är syrenen från brandkåren. 
 Iris!

BILD BORTTAGEN
Februari:
Jag fotade väldigt mycket!
 Det va månförmörkelse, och jag va galen i att fota månen!
 Även galen i att ta hopp-bilder haha
 Jag började jobba på Funky Kidz
 Sandra va hos päronen med barnen!
BILD BORTTAGEN
Mars:
Jag hade min bakperiod. Då ja i princip bakade varje dag för att jag inte hade nått bättre för mig
 åkte även till syrran väldigt ofta och va med dom!
BILD BORTTAGEN
Det va fortfarande snö och kallt!
BILD BORTTAGEN
 Jag jobbade på Funky Kidz, vilket sög, men att vara björn va en ny erfarenhet!

April:
Missan levde fortfarande!
Jag bodde i lägenheten men åkte ofta till päronen och spenderade ibland dagarna där.
 Och va såklart hos syrran
BILD BORTTAGEN
Maj:
var det toppen väder!
Flyttade ifrån lägenheten!
Massa grillat! Mums!



 Var väldigt mycket hos min syster
BILD BORTTAGEN
 Solade

Juni:
Emmy döptes och jag va gudmor

Jag började min hårda sommar på Skara sommarland.
 Midsommarfirande med morbror o kusiner, och syrrans familj.

 Tog mina allra bästa kort någonsin på Emsan.
BILD BORTTAGEN
 Pappa och jag åkte o plockade jordgubbar i spöregn!


Juli:
Hova-riddarveckan
 Vi hade alla mina syskonbarn här en vecka. Här dansar de för fullt i tältet!


BILDER BORTTAGNA
Augusti:
De sista jobbdagarna på Skara sommarland, och jag tog min hund och åkte till Storebro själv där jag bodde själv några dagar-som en liten minisemester o komma bort från allt. Blev långa härliga dagar i solen och sjön, långpromenader.


September:
Spenderade mycket tid med mina syskonbarn
BILD BORTTAGNA
Jag förälskade mig i Marylin Monroe


BILD BORTTAGEN
Oktober:
Blev danslärare på medborgarskolan!
Novermber:
Fick barista utbildning i Födelsedagspresent


December:
Började jobba för Espresso House

Min första jul borta blev hos syrran
BILD BORTTAGEN
Även första nyår jag inte firade med familjen.

Nu hoppas vi bara att 2012 blir ännu bättre!
Puss och kram Gott nytt år!




2 kommentarer:

Gezx sa...

Snygging på sista bilden mums;)

Anonym sa...

Har du nån aning om vad mkt du har gjort detta år.? Det är ju massor av erfarenheter du fått. Du ska känna dig riktigt nöjd och stolt. mamma