söndag 22 januari 2012

Heeej där!
Har jobbat sen klockan 9 till 4 idag. Första gången jag hade öppningspass själv och det gick super bra! Va betydligt roligare än att ha stängning! Sedan tåg ja tåget till Göteborg. Letade upp brunnsparken, tog bussen till frölunda. Och hade där min första danslektion på 9 månader! Kände hur stel man va och jag fick nackspärr och massa. Men det kommer ordna sig nu i kroppen. Jag kommer bli vigare och koterna kommer lägga sig till rätta!

Sedan tog ja bussen hem, och nu ska ja bara småplocka lite, sedan sätta mig ner och kolla ett avsnitt av desperata hemmafruar!

Pratade med min syster idag. Saknar fortfarande henne och barnen, trots att det gått 2 år nu. Men det är nått över min familj. Så fort man pratar med dom så känner man sig duktig, man får mer självkänsla(-inte självförtroende) och man känner att man gör något bra här i denna hemska värld. Att man har en betydelse. Att man är en stark individ. Den känslan älskar jag! Det är bra att vi kan peppa varandra när det finns så många självälskande stora egoister i denna värld som tycker att allt de gör är bra, och inte kan sluta o berömma sig själva. Självklart får man berömma sig själv men inget ska ju gå till överdrift! det är väl roligare att någon annan berömmer än att man själv ska göra det hela tiden?!

Nej nu ska ja ta en god natts sömn! En full vecka framför mig!
God natt
Puss och kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Du är bäst. Vi behöver dig. Du är så bra på att lyssna och ge råd. Älskar dig vår lilla psykolog. Mamma