torsdag 19 januari 2012

Tyvärr inga bilder än.

Idag har vart en riktig klant-dag! Spillt mjölk över hela baren och mig själv, missat en buss o efter det tänkte ta tåget, vilket jag gick till fel ställe som gjorde att ja missade det med. Och massa andra småsaker. Och andra små tråkiga saker hände.
Dock blir det alltid lika roligt när det kommer killar som stöter på en. Ska ha ens uppmärksamhet, är extra hjälpsamma, som idag. När de skulle gå ropade de: Hej då Sanna! hahaha på namnskylten jag fått står det Sanna, för att man måste ha en och han har inte skickat efter någon till mig än med mitt namn på. Det tog ett bra tag innan jag uppfattade att det va mig de menade, men förvånansvärt snabbt på ett sätt reagerade jag ändå snabbt på att det va jag. Kanske ska byta namn?
Btw hur ofta läser man på namnskylten? Jag gör då aldrig det.

Haft hemskt ont i fötter och ben idag. Skulle vilja bli rik o investera i riktigt bra jobbskor.

Nej nu blir det duschen! Och förhoppningsvis en bra natts sömn. Jag börjar trivas riktigt bra här i Göteborg. Jag trodde aldrig att jag skulle det. Men ja trivs med att ha allting så nära. Folk förstår fortfarande inte det, de tycker det är medel långt med 2-3 minuters spårvagn till riktiga Centrum, eller 10minuters gångavstånd till mängder av butiker och snabbmatskedjer. Jag tycker att jag bor i Centrum oavsett vad folk anser om det.
Lite mysigt va det allt att sitta i buss igen. Blev direkt att man kröp upp i sin ställning man oerhört många timmar i påväg och hem från 3 år i gymnasiet, Härligare va det när det inte tog liiiiiika lång tid till Stenungsund som det gjorde från Storebro till Västervik. Så detta pendlande ska ja nog klara. Tur att man har en omtänksam chef för tillfället iaf....schyyyy ja säger inget ;)

Ska slänga upp lite bilder imorgon. Så håll utkik!

Puss och kram

Inga kommentarer: