tisdag 31 januari 2012

Lång dag med massa sällskap hela dagen! MYS!
Förutom att jag frusit som en jäkla stolle! Det va så att jag hackade tänder INNE! vet inte vad som va med mig. Tror jag behöver sova bort detta. Men först blir det på med OnePiecen, varma mackor och lite serier-nördning. Imorn tänkte jag gå till affären och köpa lite god mat. Även potatis vilket blir första gången någonsin när jag bor själv som jag köper och ska laga till. Det kan ju inte vara svårare än när man är 2 ;)

Kom hem 20 över 12 nu på kvällen. När jag gick hem ifrån spårvagnen tänkte jag på alla människor som säger hela hela tiden till mig att inte gå själv ute på kvällen...och vad är det jag gör? Men för sjutton, det är inte så lätt att undvika!!!! Mamma skickade efter ett larm man sätter i nyckelknippan o så ska man trycka på en knapp när man blir anfallen, och då låter det ett öronbedövande ljud. Så det är till för att skrämma bort mannen eller få andra att reagera, men inte satt den i nyckelknippan än för måste testa den först, för om det bara är att trycka på knappen så kanske man kommer åt den i fickan exempel när man sitter på bussen? Vore ju inte allt för roligt :) Nej nu ska ja käka mina mackor och kolla på serier innan det blir dags för sängen. Sånna här stunder älskar jag. När jag är helt själv, kan unna mig nått gott-behöver inte va godis och kan sitta uppe hela natten o kolla på en go serie-bara för att ja kan. Men som det ser ut nu kommer mina ögonlocka falla ner ganska snart.

Puss och kram

1 kommentar:

Bondie sa...

haha, så farligt är det inte. så länge du tar större vägar, än gångbanor så funkar det. och kollar runt dig. finns inget att oroa sig för.