onsdag 11 januari 2012

Jag ljög! Förlåt!
Detta är inte ens allt jag ska ha med mig. Detta är vad som legat ute i förådet. Sedan är det kanske lika mycket till som ligger i mitt nuvarande rum. Det bästa är ju att jag bara ska ha med mig 2 möbler. Min hylla och min säng...aajust de, nattduksbordet kanske oxå. 
Sedan är det alla mina kläder-det blir tungt. Och sedan lite smålådor till. 

Det värsta är ju att det är 4-5 trappor upp till mig och ingen hiss..På kastanjevägen va det 3 trappor. Här är de lite fler. Men som tur är finns det ju änglar som ställer upp och hjälper till. Nu hoppas jag på att inte behöva flytta på länge. 
Jag har flyttat minst en g varje år i 3 år nu. Första året flyttade jag 3 ggr. Förra året 1g. Och detta år hoppas ja oxå på en g. Det är ju så jäkla jobbigt.

Men det va riktigt kul att ta upp alla lådor och se alla mina älskade saker igen. MINA saker. De är bara MINA!


Dock har råttorna vart på ALLT!
Fick gå igenom alla lådor och rensa från saker som var tuggade på, och ifrån råttskit. 
Denna låda va värst. Ni ser ju ner i lådan vad smått det ligger ifrån boxningshandskarna de fullständigt käkat upp. Så tråkigt!

Puss och kram

Inga kommentarer: