fredag 6 januari 2012

Kommer ni ihåg i sommras när jag jobbade på skara sommarland 12 timmar om dagen, och på natten sedan gick i sömnen och la "korv" i "bröd", eller fixade korten som togs i åk attraktionerna? Jag kunde inte koppla bort det när jag la mig i sängen. Utan halv som halv vaken trodde att jag fortfarande va kvar på sommarland, så spenderade nätterna att sitta upp och tro att ja hade kunder i sängen. haha det lät fel. men aja ni kanske förstår?


Denna vecka har jag jobbat hel tid på espresso house, så inatt...tror ni inte jag trodde fortfarande att jag var bakom baren när jag somnat igår, satt upp hela natten och trodde ja hade kunder som jag glömt bort att ge kaffe, sedan kom ja på att det va natt, o sen vaknade jag en minut senare o sa åt dom att vi har stängt! haha det är jobbigt! Jag sover ju halv som halvt, är inte medveten, men kommer ihåg allt jag gör, säger rakt ut i mörkret eller tänker. Efter imorgon tar jag helg! (hoppas jag) Chefen sa till  mig idag iaf att han uppskattade sjukt mycket att jag ställer upp så mycket. att jag var en stjärna och att han är mig evigt tacksam! Då blir det lite lättare att hoppa in hela tiden och inte kunna planera in nått i veckorna, när man får sån tacksamhet! Nu ska jag sova iaf! och hoppas på att få slippa göra kaffe inatt!


Puss och kram

Inga kommentarer: