söndag 8 januari 2012

"När det är sånna här varma dagar brukar jag hålla mig kyld genom att lägga trosorna i kylen!"

"Har du lust att öppna champangeflaskan åt mig? Den ligger i kylen med potatischipsen och trosorna!"

"Igår natt la jag mig i badkaret och försökte sova för att det va så varmt. Men det måste vart nått fel på kranen för den bara droppade, och gjorde att ja inte kunde somna, så jag stoppade in min stortå. Men sedan fick ja inte loss den. Så jag fick ringa rörmockaren, han va en så trevlig karl! När jag hade förklarat situationen rusade han över på 10 min trots att det va söndags kväll! Du förstår, det va väldigt pinsamt. Där ligger jag i badkaret och fastnat med tån, och har omålade tånaglar!"

"är du säker på att du vill slösa din chapangeflaska på mig nu då när du vet att jag är gift!"
"Ja absolut! Om du inte hade vart gift skulle jag inte spenderat en kväll på golvet och delat en champangeflaska med en karl!"

Hahhahaha man kan inte annat än älska 50-tals filmer! Komedierna är precis i min smak. Skrattar så jag gråter just nu!

Inga kommentarer: