tisdag 3 januari 2012

Börjar förbereda mig för flytt...Försöker umgås så mycket ja kan med föräldrarna! Med djuren! Fundera ut vad jag ska ta med mig. Planerar.

Behöver köpa en garderob, för det fanns det ingen, men än så länge finns det inte pengar till det.
Även om det går att hitta billigt på blocket.

Undrar om man får hänga upp tavlor. Antagligen inte. Lite tråkigt att bo i ett hem man inte får göra som man vill i.
Men jag får se frammåt. Det känns som det är de enda jag gör.

Just nu vill ja bara ha man, hus en bra bil, barn och ett heltidsjobb med fasta tider. Men håller förhoppningsvis på att klättra på vägen dit.

Har vart så trött på senaste tiden. Vet inte vad det är med mig. Kanske har med blodtrycket att göra oxå eftersom jag nästan håller på o svimmar varje dag nu. Mor vill att jag går till läkarn, och det vore nog det bästa. men jag vägrar ta blodprov! Skulle kunna sova bort hela dagarna om jag fick.

Får se vad som händer.
Puss och kram

Inga kommentarer: