onsdag 18 januari 2012

Känner mig helt plötsligt lugnare och lyckligare igen. Gick idag bort till arbetsförmedlingen, men JUST idag hade de stängt, så får väl pallra mig bort dit på fredag istället.
Sedan gick jag till busshållplatsen på backaplan och hittade där jag ska gå på imorn. Och det gör att jag känner mig säkrare och behöver inte tänka mer på det. Gick även ner till tvättstugan. Va fullt på fredag när jag hade velat ha en tid. Imorgon, lördag och söndag ska jag jobba. Så kunde inte hitta en tid förns på måndag eller tisdag. Och jag räknade mina rena strumpor...och då kommer ja inte ha några kvar...hahah. Så får pallra mig upp klockan 8 imorgon bitti o tvätta innan ja åker till jobbet. Hade velat ha en egen :( snyft. Men detta får gå. Får planera lite bättre i framtiden bara så jag kan få en tid.

Börjar även magdansen på söndag. Helt underbart ska det bli. Har blivit så ovig o otränad på senaste. Och magdans är ju en helt fantastisk dans! Den verkligen tränar HELA kroppen. Och de "fina" delarna. och de muskler man använder mest. Längtar till min vältränade mage igen :) muuums

Tänkte lägga upp lite bilder på lägenheten. Inte helheten, för jag vill ju hellre att ni besöker mig. haha :)

Har även fixat desperata hemmafruar säsong 8 som jag ska nörda hela kvällen! Som jag har saknat det!
Lalalalala vad jag är på mycket bättre humör nu :) kanske behövde få ur mig aggressionerna  imorse :)

Nu är det pannkakor och korv på spisen MUMS! Jag är grym på att laga mat...eller nea...men jag tycker om den iaf ;)

Puss och kram

1 kommentar:

Blondie sa...

Äntligen har man en hel dator så nu har jag en del att läsa igen här. :D men det hinner jag.