tisdag 17 januari 2012

Sitter i soffan och orkar inte göra nått. Har alla säckar kvar med kläder som skulle behöva komma upp, men det får bli i helgen för min underbara pojkvän har byggt 2 garderober åt mig! Är han bäst eller vad?!
Sedan har jag några kartonger kvar som skulle behöva stå någonstans..men hittar inte riktigt någon plats åt dom. och hela hallen är fulla av kartonger jag ska vika ihop och gå ner o slänga..Men jag kan inte riktigt lyfta min rumpa från soffan. Idag är en seg-dag.

Nu tog jag iaf upp mobilen o ringer arbetsförmedlingen..vilket jag undvikit oxå. Har plats 46 i kön...känns ju ganska kul!

Nej jag får ta tag i nått...kan ju inte sitta här hela dagen?!

Just det har ni hört att vaccinet Gardasil ger motsatt effekt, att det ger större risk att få cancer istället?
Alla jag i princip känner gick ju o vaccinerade sig med det där när det kom ut. Kändes som jag va den enda som inte gjorde det. Men nu känner jag ett stort elakt HA!
Läs den här länken: http://vaccin.me/2012/01/16/gardasil-a-sad-girl-vaccinet-som-okar-risken-for-cancer/

Man ska varken vaccinera sig själv eller sina barn mot allt som finns. För det ligger farliga ämnen i vaccinet och biverkningarna kan va större än själva sjukdommen man faktiskt tror man vaccinerar sig mot. Sedan så går folk på det läkarna säger. Ja men Gardasil är förebyggande mot livmordershalscancer. Bullshit. Om ni läser länken så är det mot HPV. HPV är en sjukdom man kan få, om immunförsvaret är dåligt så kan det senare bli cancer. Men det är ju bara en del. Cancer kan man ju få av så mycket annat. Så det är ju inget som säger att förebygger. Sedan har det ju vart jätte många som dött av vaccinet. Men har man någonsin hört det? nej för läkarna tystar ner det. Ta reda för sjutton vad vaccinet är till för och inte gå på den lättaste meningen: förebygger livmodershalscancer...Det är så mycket mer som ligger bakom. Även det där svininfluensan vaccinet som folk tog. Barn som fick det, även dom som låg i magen o fick i sig det fick sömnsvårigheter och massa problem. Och det vaccinet hjälpte fortfarande inte. Utan biverkningarna va större än själva sjukdommen. Man ska inte spruta in massa saker i kroppen. Ät sunt och mycket naturvitaminer så kroppen håller sig frisk med ett bra immunförsvar så är du i princip redan vaccinerad utan biverkningar och farliga ämnen utpumpade i ditt blod!

Ha en bra dag hörrni!
Puss och kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Låter precis som om jag skulle sagt det. Mamma