söndag 29 januari 2012

Ja ni....Jobbat torsdag, fredag och lördag. Lördagen spenderades med Mr R. Godis, läsk, film och tända ljus.  Idag söndag åkte vi till nordstan och gick runt på 5ans köpcenter i några timmar. Och Mr R hittade 3 par jeans. Och jag är såååå avundsjuk. Om det är nått jag är galen i så är det skor och jeans. Det kan man aldrig få för mycket av. Men jag va med som smakråd och gubben som sprang runt och försökte tvinga på R massa  byxor tyckte om mig så han gav mig en skarf...vilket jag igentligen inte ville ha :)

När vi kom hem så vart det mode visning för hela bunten ;)


Vi gick även ner och köpte kina mat när vi kom hem igen. 
Va även magdans ikväll. Vet inte om jag har fått bättre kondition eller om det är läraren som ändrat rörelserna, men det är inte ansträngande. Och timmen går så jäkla fort, så det känns som man sitter i bussen dit, springer in, gör ett steg och sedan springer till bussen igen. Kanske är det för att jag hade 5 timmars dans direkt efter varandra ganska nyligen, så att en timme känns som en kvart?
Nu ska jag dock sova, för ska på möte imorn med medborgarskolan. 

Nej nu ska ja sova! blir upp tidigt imorn! Snart börjar dansen på medborgarskolan igen! :D JIPPIE!

Puss och kram

Inga kommentarer: