måndag 2 januari 2012

Helt plötsligt blir jag uttråkad av att sitta hemma. Väldigt länge nu..nästan hela december har jag knappt vart hemma något. Varit hos vänner eller jobbat. Fart runt som en dåre känns det som.

kanske bra att ha tråkigt ibland oxå?

Köpte Marylin Monroe filmer häromdagen på Ginza. UNDERBART! 50-tals humor är MIN humor!
Kollade på en av dom igår. Handlade om 3 tjejer som bestämt sig att bara gifta sig med miljonärer. Hahaha! Man kan ju inte dejta en kille som inte bär slips!
Men det slutade med iaf att de alla 3 gifte sig med killen de tyckte bäst om, oavsett om han va rik eller fattig...Klockren va den!

Måste även söka ett till jobb, för att klara av ekonomin bättre. Synd att ingen vill ha heltidsanställda! Men nu går det ju bra med deltid eller liknande.

När jag flyttar kommer jag nog ha vänner hos mig hela tiden känns det som. Klarar inte av att vara ensam längre. Ser fram emot att flytta. Men på även lika många sätt ser jag verkligen inte fram emot det.

Såhär onykter va jag nyårsafton.
Haha nej jag bara skoja! Det är bara en dålig bild som är tagen i fel sekund. Det är säkert!

Nyårsaftonen va jätte bra! Tänk att kunna inleda ett nytt år så fint?!

Jag är så grymt sugen på ostbågsskruvar. Men de finns bara på Willys. Och ingen vill följa med mig dit. Som sagt är jag sällskapsberoende nu för tiden och vill så klart ha med mig någon dit...men det verkar som jag får ta det imorn när jag förhoppningsvis får vägarna förbi.

Puss och kram

Inga kommentarer: