tisdag 10 januari 2012

Jag är så jädrans godis sugen och chipssugen så om ja fick nått nu skulle jag kunna äta flera kilo. Har inte fått nått på flera veckor känns det som. Har lagt ett slags omedvetet nyårslöfte till mig själv att inte unna mig nått. Godis är ett undantag då det ändå handlar om småpengar. Men som kläder, hud-hårvård, onödiga saker till hemmet, och sånt där. Jag har inte råd med det och kommer ALDRIG ha. Så om jag sätter ett stort Nej redan innan så blir ja inte sugen på att unna mig nått heller.

Jag är så himla nyfiken på vad ja ska ta med mig till lägenheten. Det finns så mycket som jag vill ha med mig. Mina grejer. Jag vill ju inte använda hennes när jag har ett helt komplett hem nerpackat i lådor...som ja dessutom inte sett på ett halvår nu. Får se vad det blir som åker med. Kanske lägger alla hennes grejer i separata delar så kan ja strö ut mig sedan?

På torsdag ska ja även på den riktiga barista utbildningen. Efter det är jag en riktigt barista. Och på söndag flyttar jag!! Ska bli så himla skoj! och skönt.
Men är ritkigt nervös med bussar, tåg och spårvagnar, hur ska man veta vart man ska gå av, vad saker heter och hur man gör? Men det är väl nått man lär sig..kanske får åka fel ett par gånger först?

Men nu ska ja lägga mig o kolla på film och sedan njuta av min goa säng!

Puss och kram

1 kommentar:

Jimmie sa...

Vi åker ju bort direkt så jag kan inte hjälpa dig med bussar och spårvagnar men har du inte lärt dig på en vecka så hjälper jag dig sedan. Ta en heldag då du köpt kortet och åk lite överallt.