fredag 3 februari 2012

Läste nyss att det är fredag imorn. Sjutton vad veckorna går fort!! Eller vad säger ni?

Jag är förvånad. Jag har inget heltidsjobb men ändå har jag fullt upp hela tiden. Det har sett ut som sjutton hemma här, dammigt och skitigt, men hela tiden är det nått som händer så har inte funnit tiden att städa. Så idag bestämde jag mig att ORKA efter jobbet. Och jag gav mig fan på det. Städade i 1,5 timme, varav 1 timme stod ja i duschen och skurade väggar, golv och tak. Men ändå rann det skit hela tiden, Det blev inte rent. Är helt sjukt vad äckligt det är där inne. Nästan så jag vill gråta över det :(

Nu sitter ja här med nyfärgat hår, nyduschad och ansiktsmask. Tog vanlig hårfärg den här gången, va trött på att se ut som en morot i hårbotten. Men fasiken va det SVED! Och när jag duschade ur det så fick jag flera tussar av hår i handen. Som om att ja inte fäller skit mkt hår som det är. Vet ni nått man ska göra för att tappa mindre hår? Fråga vem som, helt galet vad jag fäller. Och orkar inte äta mer piller än ja redan gör. För Silicia är ju bra för hår och naglar annars. Men något bra schampoo eller hårinpackning ni kan tipsa om?

Idag på cafet kom samma kille in som va ovanligt trevlig mot mig sist han va där. Då pratade han massa med mig. och så även idag. Även flera ggr under hans fika kom han fram för att snacka. En g sa han: vill du göra min kväll? Och så fick ja för mig att han frågade om ja ville göra honom sällskap. Jag bara: ehm...eeeh nej...eller va?  Vad tror man igentligen när en kille kommer o säger så? Men han ville bara ha vaniljsås och asg åt mitt ansiktsuttryck. Stod även o snacka masssa om dans, hisingen, våra jobb... riktig charmkille det där. Han skulle även dyka upp nästa g jag jobbar.
det värsta med allt detta är att ja inte vet om han stöter på mig eller bara är trevlig. Som ja säkert sagt förut och som mina vänner vet kan ja aldrig avgöra om killar stöter på mig. och jag kan inte heller va otrevlig. Mot någon! Så jag skrattar och pratar på med dom...oavsett vad deras avsikter är och att jag har pojkvän. Allt beror ju på vad jag har för avsikter...och där finns inga! I have allready my boy! <3

Puss och kram

Inga kommentarer: