onsdag 8 februari 2012

Jag är så jävla arg och ledsen.
Det började med att jag fick hem ett brev från arbetsförmedlingen igår där det stod att jag inte får några pengar för att jag inte kom på de 2 senaste mötena. Det första VAR jag på! Jag satt där för i helvete 20 min innan jag fick komma fram, de sa att jag kunde välja att sitta ett tag till eller skriva i en lapp så skickar dom hem en lapp med min handlingsplan istället. Jag valde det sista. Sedan har jag inte hört nått ifrån dom. Adressändring ringde iförrgår och sa att det är fel på min adress, för alla brev som skickas till mig skickas tillbaka till avsändaren.

Så jag gick till arbetsförmedlingen fly förbannad! Jag ska fanimej ha mina pengar!
Första tanten jag möter ber om ursäkt och säger att de oxå kan göra fel och är mänskliga. Då är det svårt att vara arg på dom. Men hon skicka mig till en annan person som skulle ha tid att sitta ner med mig och fixa det. Så innan satt jag där i en halvtimme. Så fick ja sitta och vänta 10 minuter TILL!

Så kom till en kärring som inte kunde le. Så frågade hon först vad som va felet. Jag förklarade och sa att de skickat mig på öppet hus precis intill. Om man bara fortsatte längs gången så kom man in dit. Hon fattade inte vart det låg. FAST DET LIGGER I SAMMA BYGGNAD! Så började bli riktigt sur redan där. Sedan efter ett tag när hon började använda hjärnan så ville hon inte tro på att jag var där den 23e. och undrade vem det va jag pratade med. Inte fan presenterade hon sig som stod i receptionen!!! Och sedan sa hon att det va mitt fel eftersom posten inte kommer till mig. o att de inte kan göra nått åt det, att det inte är deras fel. När det riktiga felet är att de inte fyllde i att jag va där!!! Om de hade gjort det skulle de inte behövt skicka ett nytt datum till mig! Så jag frågade hur det blir nu med mina pengar. och då sa hon att det inte är deras fel att min post kommer bort! FÖR I HELVETE!!! Det va ju dom som gjorde fel!!!! Men hon skickade vidare mig till en annan person som skulle få ta hand om detta, och han skulle ta kontakt med mig så fort han kunde. När nu det blir! Jag sa att de INTE fick skicka kallelse via brev denna g.

Jäkla inkompetenta idioter!

Sedan är det klart att jag INTE får något bostadsbidrag. För att jag är inneboende...utan barn... Jävla samhälle!

Inga kommentarer: