måndag 13 februari 2012

Fy fan vad jag hatar mitt blodtryck! Det är igentligen ganska illa. Värre än vad jag vill erkänna för mig själv. Borde gå till läkaren men jag är mer rädd för nålar än jag har förnuft. Men jag har lovat mig själv att nästa g det händer så ringer jag in!

Även att jag mått så jävla dåligt idag.
När jag reste mig från sängen imorse fall ja ihop på golvet. Jag svimmade inte utan blodtrycket slog till i huvudet och det gör så jävla ont att ja....jag vet inte hur jag ska beskriva det. Det är som någon skjuter en i huvudet. och sådär har det vart hela dagen idag. Jag har inte kunnat ändra nivå alls. Och det är rätt komiskt hur ofta man igentligen gör det. Gick inge vidare med att tvätta, gå på toa, sitta i soffan, laga mat eller baka...ja ingenting så slår det till som FAN! Det lustiga jag och mamma försökte klura ut varför det händer varje gång efter jag dansat magdans på söndagar. Men nu har vi gjort upp en plan för att det inte ska inträffa igen iaf. Så det blir att käka massa ägg och salt med jod i efter varje danspass. Och vitaminer.

Puss och kram

Inga kommentarer: